Zadaj mi pytanie

Poznajmy się

 

Dowiedz się więcej o tym jak pracuję oraz jakie jest moje podejście do marketingu.

 

Jeśli masz jakieś pytania - pisz śmiało! 

Efektywne wykorzystanie budżetu

Wdrożę działania, które przyniosą Ci realne korzyści. Powiem o tym, jeśli czegoś nie opłaca Ci się robić.

Wielobranżowa praktyka

Łączę różnorodne praktyki, dzięki czemu masz pewność, że Twój marketing wyróżni Cię pośród konkurencji.

Zaangażowanie

Jeśli widzę lepsze rozwiązanie - zaproponuję je. Żeby najlepiej wykorzystać Twoje zasoby.

Co mnie wyróżnia?

10 lat doświadczenia

Zajmuję się marketingiem od 10 lat, dzięki czemu znam teorię z praktyki.

Umiejętność skalowania

Znajdę rozwiązania dla dużych i mniejszych budżetów marketingowych.

Nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania, ani jednego skutecznego planu na marketing - to najważniejsza rzecz, której nauczyłam się w mojej dotychczasowej pracy.

 

Mało tego, chęć wpasowania każdej firmy w sztywny szablon, który sprawdził się w innym przypadku może skończyć się katastrofą.

 

Aby wytłumaczyć Ci o co chodzi, przenieśmy się na chwilę do…kuchni.

Każda firma

to inna historia. 
Pomogę Ci opowiedzieć Twoją.

Co wspólnego

ma marketing

z biszkoptem?

Wyobraź sobie, że chcesz zrobić ciasto, powiedzmy biszkopt, który ma swój przepis: określone składniki, proporcje, czas pieczenia, ale próbujesz skorzystać z foremki do babki, bo ktoś twierdzi, że wchodzi z niej idealne ciasto.

 

Tyle, że ten ktoś korzystał z przepisu na babkę, a nie na biszkopt, ale zapomniał o tym wspomnieć.

 

U Ciebie okazuje się, że foremka jest za mała, ciasto przerosło ją już w połowie pieczenia, a po czasie podanym w przepisie wyciągasz ciasto surowe w środku, ale przypieczone na zewnątrz, więc nerwowo wkładasz je z powrotem do piekarnika.

 

I voilà, zamiast puszystego biszkoptu, mamy spektakularny zakalec.

Tak samo może być z Twoim marketingiem, kiedy w strategię marketingową konkurencji próbujesz wcisnąć swoją firmę.

 

Tymczasem marketing oferuje nieograniczoną liczbę foremek. A co najważniejsze - umożliwia eksperymentowanie z przepisem!

 

Składnikami w przepisie na marketing Twojej firmy mogą być: kanały i sposób komunikacji, umiejętności, narzędzia i technologie, budżet, czas, czy jakiekolwiek inne zasoby. Dla każdej firmy zestaw składników i przepis wykonania będzie się różnił.

 

A finalnie chodzi o to, by wszystkie składniki, po odpowiednim przygotowaniu i połączeniu wlać do foremki, którą będzie Twoja indywidualna strategia marketingowa. A potem już tylko wypiekanie w czasie realizacji.

 

I na każdym z tych etapów chętnie Ci pomogę!

Skontaktuj się

Pytania? Współpraca? Porozmawiajmy.

 

Zapraszam do kontaktu

Obserwuj mnie na social media